mhb

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av H - 4 augusti 2009 22:30

Laddar inför lite morgonträning, förhoppningsvis!

Hoppas jag tar mig upp ur sängen bara, heh.


Godnatt, dröm sött!

Och kämpa på, vi ska bli snyggast!

Av H - 4 augusti 2009 21:14

Så har de blivit gula och riktigt fula.

Motför vita och fina som de var.

Men, nu har de (tack vare silica?) vuxit sig lite långa iaf.

Och jag valde att måla fransk manikyr på dem bara för att det ska se lite fräscht ut.

Det blev faktiskt riktigt snyggt dessutom, nöjd tjej!


Idag var nog humörsvängningarnas dag.

Men jag blev på mycket bättre humör när jag hade tränat.

Så bra humör att jag helt seriöst tänker gå upp typ halv fem imorgonbitti för att hinna träna innan jobbet.

Jag hoppas det har hunnit blivit ljust för jag är mörkrädd, heh.

Av H - 4 augusti 2009 21:05

"När du joggar innan frukosten på morgonen så svettas du fett. Om du har ätit så svettas du fett från maten. Och fördelen med det är att det fett du svettas är sånt du har i kroppen"

Därför gillar jag morgonträning.

Av H - 4 augusti 2009 20:43

Första dagen avklarad!  

4 (X) , 5 () , 6 () , 7 () , 8 () , 9 () , 10 () , 11 () , 12 () , 13 () , 14 () , 15 () ,

16 () , 17 () , 18 () , 19 () , 20 () , 21 () , 22 () , 23 () , 24 () , 25 () , 26 () ,  

27 () , 28 () , 29 () , 30 () , 31 ()!


Har två resor, en flytt, en ny skola, ett ragg, ett ex och nya vänner att se bra ut perfekt ut inför, kan jag inte bara skärpa mig nu då?


Av H - 4 augusti 2009 20:03

En liten snabb fråga som behöver ett litet snabbt svar typ.


Förresten, 120 kcal brända på gymmet nu.

Jag kom iväg, men förmodligen hade det gått bättre om jag inte tryckt i mig typ en fjärdedels chokladbollssmet innan.

Eheheheheheheh.


Whatever, jag kom iväg iaf.

Och nu funderar jag på lilla Jordie.

Beror på hur många kalorier man bränner, tror jag.


Av H - 4 augusti 2009 18:47

Två Crisp´n light med leverpastej och gurka.

En qournfilé med sallad.

Ett äpple.


So long so far.


4 KORV MED BRÖD.

Det åt jag ju för fan inte ens innan all mathysteri satte igång!


Jag har kommit på en sjuk sak med mig själv.

Om jag äter godis, då blir jag som besatt av det i några dagar.

Dricker jag cola light, då blir jag som besatt av det i några dagar.

Äter jag korv med bröd, då blir jag som besatt av det.

Vad är det för fel på mig egentligen?

Av H - 4 augusti 2009 17:48

Jordens längsta rubrik.

Whatever.

Idag är en sån där dag när jag bara vill äta allt onyttigt i hela världen.

Skita i att träna.

Lägga mig och sova.

Och helst vakna dagen efter, på bättre humör.

Eller ja, mitt humör är det egentligen inte fel på, bara mig.

Om vågen visat att jag gått ner imorse efter en bra helg, då skulle jag nog varit mer peppad.

Men när jag ätit lite under hela helgen, då ska jag väl fan inte gå upp?

Och jag har druckit mer än en liter vätska om dagen, varje dag.

Ledsen att ni behöver lyssna på mina humörsvängningar, så var jag inte innan.


Jag funderar på om mina krav är för höga. (Har de någonsin inte varit det?)

Att jobba runt tio timmar om dagen, fysiskt arbete hela tiden.

Sedan träna varje dag, samtidigt som jag äter lite.

Enligt internet bränner jag bort allt och mycket mer på jobbet,

antagligen därför jag är så sjukt trött och aldrig orkar göra något längre.


Vet dock inte vad jag ska göra åt saken.

Jag vill bara sluta jobba.

För en gångs skull avundas jag alla arbetslösa, som kan träna på morgonen.

Finns inget bättre än att ge sig ut och springa på morgonen.

Lagomt svalt, fåglarna kvittar, solen är på väg upp och man är nästan själv i spåret. Awesome.



Av H - 4 augusti 2009 16:56

Jag förstår inte hur alla kan bränna så in i helvete mycket kalorier på allting?

Stämmer inte min stegräknare eller vad är det frågan om?


Vart hittar ni hur många kalorier ni bränner egentligen?

Presentation

Omröstning

Är du nöjd med din kropp?
 Ja, jättenöjd
 Duger
 Nja, inte så värst
 Nej, verkligen inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards