mhb

Alla inlägg under maj 2009

Av H - 31 maj 2009 17:02

Nu ska jag se den, har aldrig sett den.

Och jag har lagt ner pluggandet ett tag, inte på humör för det idag.

Har kommit på att jag ska få mens snart, antagligen därför jag är på såå bra humör idag!

Av H - 31 maj 2009 11:16

Jag känner verkligen för att bara lägga mig ner och gråta hela dagen.

Jag är så sjukt missnöjd med mig själv idag. Alla var så fina igår, nästan alla iallafall. Jag kände mig bara allmänt äcklig, jag passade verkligen inte in där.

Jag vet inte om det är för att jag är bakis idag eller vad det är frågan om.

Allt känns bara så jobbigt idag.

Jag måste göra klart två skoluppgifter som kommer ta mig hela dagen.

Sen skulle jag egentligen behövt åka till farmor en sväng, och sen ska jag jobba dubbla pass minst tre dagar den här veckan. Jag orkar inte ens tänka på det. Hur ska jag hinna med träningen som jag tänkt då då?

Jag kommer aldrig bli smal, så känns det idag.

Blä på allt.

Av H - 31 maj 2009 10:41

Att jag måste sitta inne och plugga, när det är 2345 grader varmt ute?!

Jag är dessutom lite slut i huvudet idag.

Usch, vilka hemska kort det blev från balen. Det kanske jag skrev förresten.

Bara för att jag har sånt där klet (foundation?) så ser jag helt vit ut, ska inte sminköser kunna sånt?

Nej, tacka vet jag mascara!

Av H - 31 maj 2009 01:31

Den var nice, men inget överdrivet.

Eller jo, alla var överdriven och jättefina i sina klänningar.

Nästan alla utom jag.

Den hade dock blivit för stor sen jag köpte den men jag såg ändå tjock ut i den.

På sminkningen sminkade de mig så att det såg ut som att jag inte ens var sminkad, vilket resulterade i hemska kort. Inte bara för att jag såg osminkad ut, även tjock.

Utan smink kan jag lätt gå på skolan och stan, men på en bal liksom?

Idag åt jag endast maten där, plus två glassar som lika fort kom upp igen.

Om jag inte slutar kommer mina tänder ramla ut innan jag är tjugo. Det är vad jag tror.

Varför får man så mycket mer ångest när man druckit för, det har jag funderat på.

Aja, jag ska nog lägga mig och sova nu så jag slipper betongkepan imorgon.

Godnatt, dröm så sött alla!


Av H - 30 maj 2009 01:17

Mhm, middagen slutade i halvfylla. Idag igen. Och imorgon blir det också alkohol, oundvikligt dessutom. Nyttigt, not.

En fylla är två veckors hårdträning, stämmer det?

Alltså dåligt. Men efter studenten är det slut med drickandet iallafall. Man får väl se det som att studenten bara är en gång.


Svar Kamikaze!


Det är lugnt, jag dömer ingen. Och jag förstår första intrycket så det är absolut lugnt. Som du kanske läst har jag faktiskt räknat med ett halvt kilo i veckan så. :) Tack, vad kul att höra! Jag antar att du inte har någon blogg eller?

Av H - 29 maj 2009 18:34

Eftersom du bara lämnade din hotmail så svarar jag här.


Vad kul att du är vältränad, och har magrutor!

Det skulle jag också vilja ha.

Och jag äter inte för att jag vill gå ner i vikt, som du antagligen förstått.

Jag vet att det är bättre att äta regelbundet fem gånger om dagen, att träna för att bli smal. Skillnaden mellan det och att inte äta så mycket samtidigt som man tränar är att det ger snabbare resultat.

Dock vet jag att det inte är särskilt hälsosamt, men så fort jag nått mitt mål ska jag börja äta normalt, dock bara nyttig mat.

Jag vill inte vara smal som ett benrangel, jag vill ha en vältränad och snygg kropp! Så nej, jag är faktiskt inte störd. :)

Av H - 29 maj 2009 11:18

.. pizzan och frukosten det.

Jag fick ännu mera ångest när jag kom på att jag åt frukost, förmodligen blir itvingad mat på jobbet och sen middag ikväll.

Det är för mycket mat, och för lite förbränning idag.

Men på söndag kan jag börja träna igen!

Iofs har jag dubbla jobbpass på måndag, och det kan bli lite tajt om träningstid och ork, men det väljer jag att inte tänka på just nu.


Vad ska ni göra i det fina vädret idag? :)

Av H - 29 maj 2009 11:06

Som jag sa hade jag ju två pizzabitar från mamma här.

Och ja, jag smakade den ena, men tyckte helt seriöst det var äckligt så jag slängde den andra. Istället gjorde jag två Crisp´n light med makrill på.

Har lite ångest ändå. Men jag ska sluta spy.

Jag ska ändå jobba hela dagen idag, så jag förbränner säkert bort det.

Hoppas jag.


Ikväll ska jag på finmiddag på resturang förresten, ehm.

Suger att betala flera hundra för något jag helst inte vill äta men.

Vill man vara fin får man lida pin som det så fint heter. 

Ovido - Quiz & Flashcards