mhb

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av H - 27 maj 2009 16:21

Dagens middag blev lite omelett med champinjoner.

Mestadels för att jag inte ska bli så full eftersom jag ska dricka ikväll.

Funderar på att fasta imorgon tills lördag förresten, är peppad som tusan!

Ska dock jobba både imorgon och fredag, men det löser sig!

Av H - 27 maj 2009 14:53

Ikväll gäller det!

Jag ska unna mig alkohol i måttliga mängder idag med, studenten tar man fasen bara en gång i livet!

Dessutom har jag bara ätit sallad, några skruvar och lite skinksås idag.

Det tycker jag är dugligt med tanke på att jag faktiskt gått konstant i två timmar på cyklade imorse så.


Av H - 27 maj 2009 08:36

Kom just på att jag har fem avsnitt på datorn som jag inte har sett, yes!

Av H - 27 maj 2009 08:17

Vaknade, kollade bloggen framochtillbaka, gick på gymmet och cyklade!

150 kalorier bort, det är inte så mycket för att cykla, men jag måste verkligen skynda mig om jag ska hinna i tid till skolan annars. Nu har jag tänkt hinna med en prommis på 20 minuter dit med.

Jag försöker se det lite såhär med, bättre att jag gick till gymmet än lät bli.


Idag är det för övrigt fest, mösspåtagning!

Kommer dock inte dricka mycket alls eftersom det är skola imorgon och jag blir så fruktansvärt bakis.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards