mhb

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av H - 25 maj 2009 21:53

Jag kom på värsta grejen nu!

Att ha nedräkning, fast att räkna upp istället för ner, med träning!


Det innebär att jag blir peppad att träna varje dag för att kunna skriva ex. 12345.

Dessutom stryka under, istället för över.

Nu längtar jag tills imorgon bara för det.

Damn, min vilja kom tillbaka med stormsteg!

Tacka vet jag min våg!

Av H - 25 maj 2009 20:55

Tänkte härmas lite nu och fråga om jag kan lägga till några länkar till era bloggar på min sida?

Detta är mest för att jag har så sjukt dåligt minne och måste leta varje dag eftersom jag tagit bort så att sidorna inte syns på datorn ifall någon skulle få för sig att kolla den.

Så, om ni vill och tycker det är okej att jag lägger till er kan ni väl lämna en kommentar. :)

Av H - 25 maj 2009 20:00

Provade just min studentklänning eftersom vi har fotografering i veckan.

FY, VAD JAG ÄR FET!

Ser ut som en valross!

Eller nej, en blåval! Det är väl det största djuret så.

Men, jag tror att jag hittat lite vilja igen.

För nu är jag ganska hungrig, men vägrar äta.

Jag ska se vågen gå neråt igen tills balen!

Och sen ännu mera till studenten!

Och till midsommar!

Och till min födelsedag!

Det var en massa och, och fler finns det.

Det finns BARA anledningar till att vara smal istället för att vara fet!



Jag kan nog glömma 55.0 kg till onsdag iallafall!

Av H - 25 maj 2009 19:18

Jag tror jag ska göra ett mat- och träningsschema, inte så allvarligt, men så att jag har en mall att följa iallafall.


Kanske slänger upp det sen!


Av H - 25 maj 2009 17:53

Japp, nu har jag äntligen bytt batterierna jag köpte fel till vågen.

Jag fick en smärre chock när jag ställde mig på den, och det var nog det jag saknat har jag insett nu. Att inte kunna väga mig. För så fort jag såg siffrorna så ökade motivationen.

Synd jag inte gjorde det innan jag satte i mig en bit paj bara.


Har dessutom världens huvudvärk så jag tar mig inte ens till gymmet.

Dock ska jag börja om på nytt den här veckan, jag ska!


(Antar att ni också märkte humörsvängningen sen förra inlägget, höhö)

Av H - 25 maj 2009 16:56

Har just varit hos min farmor, tog en heldag med henne idag istället för skolan. Det enda negativa med hela dagen är att hon är en sån där som packar på en mat, vilket jag skrev om tidigare i ett inlägg med.

När jag inte ville ha en bit av hennes nybakta, supergoda ost- och skinkpaj så blev jag påtvingad fika istället. Det vill säga en bulle, en syltkaka och en äppelkaksskiva. Hallå ja!

På det fick jag halva pajen med mig hem, och sex festisar.


Aja, vi kollade lite smycken och väskor till balen med.

Och jag fick med några riktigt fina smycken hem, inte till balen, men annars. Jag älskar smycken!

Fick dessutom en sån här doftoljesak. Man tänder ett ljus under också luktar det gott i hela lägenheten, asbra!


Varför känns det som att jag tappat viljan helt? Som att jag bara vill äta hela tiden, och inte bryr mig om jag ser ut som ett fetto i år med, precis som alla andra år? Varför har jag sån huvudvärk hela tiden, är det därför viljan försvunnit? Varför, varför, varför?


Av H - 25 maj 2009 10:15

Jag bara älskar den här bilden!


Gud vad jag är dålig på rubriker förresten, haha.

Men iallafall, lite dagens mat än så länge.


Frukost: En liten GI-ruta (någon som vet hur många kalorier det är i en sån? Den är ungefär 1 dm gånger 1 dm stor, och extra lågt GI eller något sånt) och en halv minestronesoppa på påse. ~ 75 + ? kcal.


Av H - 25 maj 2009 08:49

Åh, jag har världens beslutsångest om jag ska vara hemma från skolan eller inte. Igår hade jag jätteont i huvudet, och idag har jag lite ont fortfarande. Det är väl inte så jag dör direkt men jag är så skolless så det finns inte.

Fast, jag har bara den här veckan kvar, sen slipper jag den för all framtid!

Så.. Beslutsångest.se

Jag sov för det första över dessutom, så nu har jag bara två lektioner kvar.

Men jag har en massa saker att uträtta idag.

Äh, jag stannar nog hemma. Jag orkar fasen inte.

Är det kanske för att jag inte vill äta skollunchen?

Då får ni iallafall stå ut med mig hela dagen idag!

En massa thinspobilder ska jag lägga upp hade jag tänkt, det är jag dålig på.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards