mhb

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av H - 12 maj 2009 21:14

Fy fasen vad jag är sugen på godis!

Helt sjukt!

Av H - 12 maj 2009 18:50

Så har jag jobbat klart för idag.

Och jag var faktiskt ganska pigg tills jag satte mig i soffan framför datorn.

Liten uppdatering i matväg är lite mannagrynsgröt med kanel på.

Känns som om jag ätit jättemycket idag, måste skriva allt i samma inlägg en gång tror jag.


Frukost: -

Lunch: Champinjoner, en halv tomat, två hårda mackor med makrill.

Middag: Mannagrynsgröt

Övrigt: -


Men jag kanske har bränt lite iallafall, sitter ju inte direkt stilla om dagarna!


Förresten, går det att svara på kommentarer eller måste man gå in på just dennes sida och skriva en egen kommentar?

Av H - 12 maj 2009 11:51

Det blev en halv tomat, är seriöst proppmätt.

Min klass gick och åt hamburgare idag förresten, men jag åkte hem.

Igår på stan åt min kompis hamburgare, jag sa att jag inte var hungrig och beställde bara en cola. Men tror ni inte hon köper en ändå åt mig?

Dock åt jag den inte!

Sen skulle vi köpa godis, men inte ens det åt jag.

Stolt som få.

Jag SKA bli smal till sommaren, och hösten om jag börjar på en ny skola såklart.


Imorse var ingen bra dag. Kände mig så jäkla fet i allting. Kom nästan försent till skolan för att jag bytte kläder 1700 gånger.

Om man var smal kunde man ta på sig vad som helst och ändå se bra ut.

Men det är inte jag, än. Men det kommer, det lovar jag!

Av H - 12 maj 2009 11:41

Gick hem under lunchen idag och gjorde min egna lilla lunch istället för falukorv och mos på skolan.

Min lunch består av lite stekta champinjoner och en tomat, samt två hårda mackor med lite makrill.

Aningen mycket med mackor till också, men jag ska jobba hela dagen idag också, fram tills nio kanske, så jag måste få i mig lite så jag orkar.

Dessutom höll jag på att svimma på skolan.


Det skulle vara lite kul att veta vilka alla är som läser min blogg så ni kan väl gärna lämna lite kommentarer, det är så kul att läsa dem!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards