mhb

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av H - 14 maj 2009 21:20

.. att jag också ska gå omkring i jeans och linne när jag blivit smal!

Så himla skön stil!


Av H - 14 maj 2009 20:17

Jag är sjukt sugen på allt möjligt just nu.

Mest lösgodis, som jag älskar.

Men jag tog en hårdbrödmacka, som jag av misstag råkat köpa fel.

Och de är så sjukt äckliga att det finns inte!

Det stoppade mitt sug iallafall.


Sen funderar jag på det här med balen. Jag har blivit för fet för min klänning. Jag vill verkligen inte känna mig fet på baldagen när allt annat är fixat.

Den är liksom korsettaktig upptill, så mina höfter ser ut att vara minst en meter breda, inget skämt.

Hur fasen ska jag hinna gå ner tills dess?

Pepp, någon!

Av H - 14 maj 2009 19:21

Så var det helg då!

Dock ska jag jobba, men ingen mer skola iallafall.

Slänger upp en dagens mat också.

Känns som om jag ätit hur mycket som helst idag. Äckligt.

Åt dessutom frukost för att jag trodde jag inte hann äta lunch och mina silica ska helst tas med mat står det, så två gånger om dagen måste jag äta.

Aja, här är det iallafall;


Frukost: Två hårdbröd med ett ägg.

Lunch: Sallad, 1/4 tallrik med lasagne.

Middag: Två hårdbröd med makrill.

Övrigt: - 


Lovar att jag kommer ha gått upp tills imorgon.

Av H - 14 maj 2009 07:06

Idag vägde jag 57.3 kg.

Det betyder att jag gått ner 1.1 kg sen igår!

Det vet jag inte riktigt om jag tror på..?

Åh, jag måste köpa nya batterier så jag kan lita på vågen helt och fullt.

Men nu får jag inte längre "meddelanden" på den om att det är dåligt batteri, fast jag fick för en vecka sen?

Ah, störande!

Aja, om det är dagens sanning så kommer jag nå mitt mål snabbare, hehe!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards