mhb

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av H - 15 maj 2009 22:26

att jag inte skulle komma undan idag.

Men var fanns viljan att sluta?

Dagen började bra med ett äpple och lite kanel.

Fortsatte med kebabtallrik, godis och cheeseballs (?).

ÄCKLIGA, FETA JAG.


Jag kommer aldrig bli smal.

Fuck idag. (Moget språk, jag vet)


Jag glömde extra dropsen med. (Y)

Av H - 15 maj 2009 20:00

....

Av H - 15 maj 2009 09:19

Dagens morgonvikt slutade på 56.6 kg.

Jag ska köpa nya batterier idag för att se om det verkligen stämmer, jag litar för tillfället inte på min våg.

Iallafall så måste jag nog räkna om på min viktplanering!


Av H - 15 maj 2009 08:26

Den kroppen och det håret!


Har fått igång det här med bilder nu, det var inte så avancerat som jag trodde, höhö.


Men som sagt, ny dag idag.

Och idag ska det jobbas en massa, men som sagt, pengarna rullar in!

Och de är välbehövda, för när jag blivit lite smalare måste jag så småningom köpa nya kläder. Och ett par jeans står överst på listan!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards