mhb

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av H - 26 maj 2009 22:43

För idag har jag haft ovanligt många besökare, tack vare inlägget som "småbloggskommentatorn" skrev om mig idag! Finns som en länk på mitt inlägg om mina tänder.


Jag personligen kan tycka att det var lite kul att få en kommentar om att jag visat tänderna förstörde min dag och att jag inte äter som jag ska, ihopkopplade.

Jag vet inte, det kanske bara var jag som inte såg var kopplingen var?

Att jag hatar mina tänder beror på att jag gått omkring med räls, och då visar man inte gärna tänderna. Detta sitter då åtminstone kvar på mig, även om tänderna är raka nu.

Av H - 26 maj 2009 20:05

Ja, så hårt var det imorse.

Jag blev inte förvånad med tanke på hur min förra veckan var.

Äckligt.

Men, mitt nuvarande mål, är 54 kilo till studenten 12 juni.

Dit är det två veckor och tre dagar. Det betyder 5 kilo på 17 dagar.

Det kan inte vara omöjligt?

Av H - 26 maj 2009 18:42

 Jag vill bara träna nu! Har inget mera i skolan tror jag, och det känns så jäkla bra. Nu kan jag verkligen satsa på att komma iväg och träna.  

Jag har sovmorgon imorgon dessutom. Funderar på att gå upp i vanlig tid och gå en timme på bandet på gymmet. Men det som är jobbigt är att man måste duscha och tvätta håret, och mitt hår tar sån jädra tid att torka, vilket betyder att det kommer ta en extra massa tid.

Vad störande.


Men vill jag ha en sån där kropp så ja, träning imorgon!

Av H - 26 maj 2009 17:06

.. om att skriva upp och räkna för varje dag jag tränar och stryka under, det tänker jag börja med på söndag tror jag.

För jag vet att det inte blir någon träning imorgon, och ingen på lördag. Det är liksom helt klart. Och istället för att misslyckas så är det bättre att börja när jag har möjligheterna att lyckas.

Låter iallafall smart i mitt huvud! :)

Av H - 26 maj 2009 16:43

Ja, det kan man fråga sig.

Jag har haft tandställning och hatar därför att le med tänderna, även om jag nu har raka och fina tänder.

Men fotografjäveln, ja såna ord får man använda nu, tog ett litet kort med mina tänder idag. Fast jag sa att jag absolut INTE ville det.

Sånt där förstör hela ens dag.

Att man dessutom såg ut som ett fetto på kortet till skolkatalogen gjorde inte saken bättre.


Dock känner jag mig på hyfsat humör idag, inte ätit mycket alls.

Kan ju dra en dagens mat på en gång kanske.


Frukost: En hårdbrödmacka med leverpastej och smörgåsgurka.

Lunch: En avskalad fiskpinne, en liiten potatis, morötter och pizzasallad.

Middag: Qournfilé och majs.

Övrigt: -

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards