mhb

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av H - 10 maj 2009 20:18

Jag skulle ju fasta hela helgen hade jag tänkt.

Men såklart gick det inte att skippa middagen hos mor och far idag.

Hemmagjord pizza, en plåt stor.

Dock gjorde jag min bit mindre än en fjärdedel och hade champinjoner, tomater, köttfärs, aslite tomatsås och aslite ost. Till det ett glas mjölk.

Jag älskar verkligen mjölk och det är svårt att sluta dricka faktiskt.

Ja, just ja. Två digestivekex rök också med. Varför?!


Dock åkte jag hem efter maten och hoppade av tåget och gick tre kilometer istället för att ta bussen. Men får väl se det som att det alltid är någonting iallafall.

Av H - 10 maj 2009 10:21

Det blev ingen uppdatering igår, så jag passar på en snabbis nu innan jobbet istället.

Jag drog mig iaf iväg på gymmet igår, hann bränna 35 kalorier på cykeln innan en gammal kompis ringde och frågade om jag inte kunde komma en sväng, hon har nästan just flyttat hit.

Så jag drog iväg till henne istället. Men dock gick jag ner till bussen, tre kilometer, och en kilometer till henne.

Vi drog senare på fest, och jag fick i mig en halv öl (jag som inte ens gillar öl?), dock ingen mat på hela dagen!

Sen råkade det vara så att festen var nära min mor och far så jag gick hem, tre kilometer till!

Dagen slutade med 7 kilometer och 35 kcal på cykeln, utan mat.

Pretty nöjd ändå!


Nu måste jag skynda mig till jobbet, uppdaterar senare!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards