mhb

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av H - 4 juni 2009 21:24

Idag har jag inte hunnit gått något mer än på jobbet och lite sånt.

Så dagens steg blev bara 6270 stycken.

Hur som helst betyder det att jag har gått sammanlagt 41970 steg den här veckan. Bara 10530 steg kvar till mitt mål!

Vilket jag för övrigt kommer att klara för på tre dagar MÅSTE man gå mer än det. Känns bra! Känns som att jag kommit igång igen!

Gruvar mig inför en helg fylld av oundviklig mat bara..

Av H - 4 juni 2009 20:32

På väg hem från farmor stod polisen uppe vid min gata, fast tog bilarna åt andra hållet.

Och tur var väl det kom jag på efteråt, hade glömt körkortet hemma och körde med en platta öl i baksätet. Toppenbra!


En liten uppdatering från farmor iallafall.

Det blev två skedar glass, kanske 10-15 jordgubbar, en liten kaka med sylt (den minsta jag hittade) och kanske en halv deciliter vanlig fanta!

Med tanke på att hon hade ställt fram ett tvåliters glasspaket, säkert 4 liter jordgubbar, fem olika kaksorter, två tvåliters fanta och kaffe tycker jag att jag kom undan ganska bra.

Måna jordgubbar åt jag för att kunna skylla på det så jag slapp äta så många kakor. Dessutom tycker jag gott man kan äta jordgubbar, det hör till sommaren och kan inte vara så onyttigt! (?)

Av H - 4 juni 2009 16:39

Frukost: -


Lunch: Minestronesoppa, 85 kcal.


Middag: 3 Crisp´n light, 2 med makrill, 1 med leverpastej och gurka.


Övrigt: Lär bli någon kaka, kanske lite tårta då vi ska till farmor och fira henne. Och ni som läst om henne tidigare vet att hon är en sån där "bullfarmor" som trugar i en allt möjligt.



Ovido - Quiz & Flashcards