mhb

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av H - 15 juni 2009 20:04

Frukost: -

Lunch: Lite wok.

Middag: Räkomelett och två Crisp´n light, en med keso/chili på.

Övrigt: Extra drops.

Av H - 15 juni 2009 18:32

Jag ska försöka summera min dag lite kortfattat.

För det första, nu kommer kom jag in på en skola jag sökt idag fick jag reda på, hur kul som helst med tanke på att de bara tar in 16 per år!

Sen kom jag hem fem minuter innan mitt pass på friskis började, kastade på mig kläderna och stack, var där två minuter över.

Är så glad att jag inte tänkte utan bara stack.

Det var ett 60 minuters pass aerobics. Men jag räknar med 40 minuter eftersom jag kom lite sent, och lite är stretching och sånt tjafs, hehe.

Enligt stegraknare.se, som jag jämt använder när jag ska omvandla, är med en vikt på 57 kilo, i 40 minuter lika med 6950 steg.

Så hittills idag har jag med dem gått 13027 steg!

Och än är inte dagen slut. Idag är jag peppad som tusan!

Jag hoppas det går lika bra för Ienvy och Mygoalisthin, som också ville vara med på vår stegtävling!


Av H - 15 juni 2009 06:39

Yes, idag kör vi!

Jobb först till fyra, sen ett eller två pass på friskis.

Sen får vi se hur många steg det ligger på, över 9500 har vi bestämt!

Uppdaterar senare!

Och Ienvy, du måste höra av dig sen hur det går. :)


Håller på att bli sjuk, tränade med ont i halsen igår. Dumt.

Ovido - Quiz & Flashcards