mhb

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av H - 25 juni 2009 19:16

uppdatera, mamma är här.

Ska åka nu, kommer hem söndag.

Keep strong!

Av H - 25 juni 2009 06:51

Idag är en sån där dag när man bara vill stanna hemma och sova.

Det är tokfint väder och jag kommer nog inte kunna gå idag, det suger.

Jag är faktiskt less idag tror jag.

Hade velat haft bättre resultat igår.

Plus att även om jag inte äter mer än jag skriver här, och går så mycket som jag också skriver, blir min morgonvikt bara högre och högre?

Iofs har jag druckit jättemycket dem senaste dagarna, men ändå.

Om jag skulle fasta kanske morgonvikten skulle gå lägre än den gjort tidigare. Vem vet.


Och imorgon åker jag iväg med några kompisar på en festival, det orkar jag verkligen inte nu. Kommer bli sjukt mycket onyttigt som vanligt när man är med de där. Får väl försöka stå emot helt enkelt. (Lättare sagt än gjort.)

Ovido - Quiz & Flashcards