mhb

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av H - 7 juni 2009 20:04

att alkohol slank ner med, men det är ju inte mat iallafall.


Nu har jag tjänat drygt 350 kronor sen sist jag skrev, nice!


Jag har kommit på en liten fråga som ni gärna får svara på om ni vill, och det är var ni som läser bor.

Det behöver absolut inte vara precis på pricken, utan typ i vilken stad eller något sånt. Skulle vara kul om någon bodde i närheten. :)

Av H - 7 juni 2009 16:56

Jag tycker trots allt att helgen inte blev såå hemsk om jag ska vara ärlig.

Kom iallafall ganska lindrigt undan.

Om vi tar fredagen först och främst så efter mitt senaste inlägg tog jag två mackor med bredbar leverpastej och gurka som vanligt.

Stegen blev runt 8654 stycken. Dugligt iallafall.


Vid lördag klockan 15.00 tog jag av mig stegräknaren för att vi skulle ut på fest, och det kändes aningen nördigt att springa omkring med den då.

Då var stegen ungefär 9000, och vi gick ganska mycket den kvällen. Jag skulle gissa på minst 11000, men jag räknar 9000 ändå.


Vad gäller maten så blev det 4 små fläskfilébitar och en majskolv.

Jag gav då bort två bitar med, för jag fick sex pålastade mot min vilja.


Idag på finmiddagen blev det för min del räkor och två baguettesnittar med lite aioli. Och några steg har jag inte räknat idag tyvärr.


Men stegen sammanlagt denna vecka är 59624 stycken, vilket betyder att jag klarade mitt första mål på 52500 steg!


Nu blir det jobba, skriver kanske senare om jag orkar.

Känns som att jag är helt död, undra om man kan gå in i väggen som 18-åring..?





Ovido - Quiz & Flashcards