mhb

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av H - 28 juni 2009 22:29

Kom på anledningen till mitt oerhörda sötsug idag.

Det stavas mens.

Kul.


Imorgon ska jag strunta i min hals iallafall. (Känns som jag tjatar om den jämt)

Och börja träna på friskis igen.

Jag har ätit en massa onyttigt i helgen, så nu jäklar.

Köpte en drickyoghurt till imorgon.

Jag skulle vilja fasta, varför måste alla ifrågasätta att man inte äter på jobbet. Allt skulle vara så mycket enklare annars.


Av H - 28 juni 2009 18:25

Äckliga tänder.

Äckliga händer.

Äckligt.

Av H - 28 juni 2009 15:51

Japp, hemma igen nu. Sjukt trött faktiskt.

Vilket slavgöra säger jag bara. Men man är ju runt 2000 rikare nu iallafall!

Jag hade inte stegräknaren på mig heller, men jag gick ju ändå konstant åtta timmar varje kväll, det borde väl bli 13000 steg?

Skulle tro det iallafall.


Imorgon börjar jag med 15000 steg, Ienvy och Mygoalisthin, hakar ni på? :)


Ovido - Quiz & Flashcards