mhb

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av H - 14 juni 2009 21:01

Om en överviktig 17-årig tjej som ska göra allt för att bli skolans baldrottning tror jag.

Ska se den iallafall!

Av H - 14 juni 2009 20:12

Gud vad skönt!

Jag har inte sprungit och sånt på hur länge som helst känns det som, var i helt sjukt dålig form.

Men nu ska det bli ändring, mina två kompisar vill också börja träna varje dag. (bra thinspo för mig eftersom de har grymt smala och snygga kroppar!)

Jag är helt död nu, men det var lätt värt!

Nu har jag ny energi både till att avstå från en massa mat och till att träna!

Kollade på stegraknare.se nu, ungefär hur många steg det motsvarade.

Ett hårt gymnastikpass på 60 minuter var ungefär 9050 steg och 363 kcal!

Grymt!


Av H - 14 juni 2009 15:32

Det här kan nog bli ett långt inlägg, så ni vet i förväg.

Men jag har funderat lite.

I helgen blev det ju studentfirande och det är samma sak som att det är mat hit och dit överallt man går.

Lite av det som jag ätit är fläskfilé, småkakor, lite potatis, en macka från subway (?) och förmodligen en massa mer.

Men igår slog det mig att visst, jag har fått lite dåligt samvete med tanke på att jag lyckades så bra den senaste veckan, men ändå.

Om jag misslyckas en dag eller två på grund av studenten, men ändå klarar resten i månaden, då kan det inte göra så mycket eller?

Just ja, jag köpte lite lösgodis för att jag var så sugen på det. Men gav bort det till mamma efter ett tag, och nu har jag verkligen ny energi, och vill bara gå ner mer!

Så, det jag skulle vilja säga är att maten på något vis gav mig mer motivation till att lyckas nu.

Ikväll ska jag och en kompis iväg och träna, jag kommer förmodligen dö eftersom jag inte sprungit på länge. Men nu ska det bli ändring. Ska köpa ett sommarkort på friskis och börja träna varje dag!


Dessutom ska jag och Ienvy (vet inte hur man gör länkar) börja räkna steg tillsammans imorgon! Minst 9500 per dag, det vill säga 66500 steg per vecka.

Är grymt pepp, och jättekul att "gå med" någon, istället för själv. :)


Har en massa att skriva egentligen men jag kanske skriver flera inlägg senare istället.



Ovido - Quiz & Flashcards