mhb

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av H - 10 juni 2009 19:21

.. är 9000 stycken. Det är 500 mer än dagens mål.

Vilket betyder att det kommer sluta på över 10000 idag eftersom jag ska ut och dansa ikväll. Och går inte jag mer än 1000 steg på drygt sex-sju timmar heter jag hädanefter Arne!


Dagens steg räknar jag därför på 10000, även om det är mer.

Sammanlagt denna vecka: 27485 steg.


Kom på att det jag skrev imorse inte fungerade, alltså har ni inte fått någon steguppdatering, förrän nu då!

Av H - 10 juni 2009 17:04

Gjorde två Crisp´n light med makrill på och ett ägg till middag.


Ska ut ikväll, varför vill jag spy upp det nu?

Det är inte ens "onyttig" mat!

Av H - 10 juni 2009 16:55

Är det bara jag som blir sugen på saker på kvällarna?

Det är som att så fort man sätter sig ner och tar det lugnt så kommer automatiskt suget med.

För mig är det hur bra som helst med "matregeln" att inte äta efter 18.30

Det gör att jag inte stoppar i mig en massa onödigt efter det!


Varför ser jag lika tjock ut i spegeln fast byxorna sitter lösare?

Av H - 10 juni 2009 13:50

.. stegen för måndag och tisdag blev sammanlagt 17483 tror jag.

Jag har iallafall gått ner sedan sist jag vägde mig.

Jag ska ha gått ner för varje gång jag ställer mig på vågen kan jag lova.

Och jag blev så glad imorse när jag provade mina chinos från förra sommaren, har inte kunnat haft dem sen dess typ, och de satt aslöst i midjan!

Till sist valde jag ändå ett par gamla jeans, som även de satt lösare än någonsin i midjan! Jag är på rätt väg nu kan jag lova!


Dagens mat hittills är:

Frukost: -

Lunch: En halv hamburgare med sallad på.

Middag: Funderar på att göra mig lite omelett med champinjoner nu kanske, eftersom jag ska ut ikväll, igen. 

Vill inte bli aspackad eftersom jag ska på skolan imorgon igen och fixa lite.

Dessutom är det klassmiddag, eh jobbigt.

Övrigt: -


Jag undrar förresten om det är okej att lägga in lite länkar till bloggar jag brukar kolla på..? :)

(Jag gillar inte smileysar i blogginlägg, men någon gång ibland måste man göra för att folk ska förstå tonen på inlägget, haha.)

Ovido - Quiz & Flashcards