mhb

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av H - 9 juni 2009 20:24

Yes, efter igår så drog jag hem till mamma och pappa.

Som vi alla vet vill man inte vara hemma av en enda anledning.

All mat.


Jag kan ju börja från början;

Sen sist jag skrev fick jag igår i mig två sesamfrösaptitretare, (lång ord!)

på jobbet. Det var bara att välja mellan kyckling med avokado och en massa gott på, eller det. Så, ett lätt val.

Sen blev det två festisar och fem teskedar rabarberpaj.

Så långt hysfat.


Idag däremot åkte jag och mamma på stan.

Åt två Crisp´n light med leverpastej och gurka på till frukost.

Sedan en kycklingsallad på stan, men lämnade nästan all pasta utom några skruvar. Därefter sprack det.

Vi skulle fika, och jag sa att jag inte ville ha något, men då skulle vi minsann dela på något. Så, en halv parisare där.

Väl hemma åkte en dajm och tre småkakor ner.

Sen gick det för långt, och jag var tvungen att spy upp det igen.

När även salladen kom slutade jag, för jag hatar att spy.

Och salladen behöver jag inte spy upp.

Och nu är det så att jag skiter i om man bara får upp 10,20,30% eller vad det är, det är iallafall någonting och det känns bättre efteråt.

Magen känns tom igen.


Några positiva saker med dagen är iallafall att jag hade gått ner nästan 7 kilo på mamma och pappas våg sen sist!

Men ingen har sagt något så jag antar att det inte syns.


Sen har det nästan bestämts att jag ska träffa en killkompis i början av augusti, som jag inte träffat på ett år.

Det betyder att jag har något att verkligen kämpa för, för det är lite av en ständig sommarflört!

Och han har inte direkt dålig kropp, eller dåligt utseende!

Men jag ska vara snyggast av oss i sommar, heja!


Förlåt för långt inlägg!


Ovido - Quiz & Flashcards