mhb

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av H - 5 juni 2009 19:14

.. slänga iväg ett inlägg innan jag åker.

Detta är alltså början på min tuffa helg, kommer med uppdatering på söndag när jag kommit hem igen.

Skulle behöva ett lycka till faktiskt!


Dagens mat:

Frukost: -

Lunch: Tomat- och basilikasoppa, 65 kcal.

Middag: -

Övrigt: -


Men jag funderar på att ta mig en macka eller ett äpple.

Jag har varit otroligt trött och grinig idag på allt.

Och med min familj, dock inte på dem, men när det har krånglat har jag typ fått världens utbrott. Jag har trots allt jobbat 12 timmar idag så jag måste ju har förbränt så pass mycket att jag kan äta någonting.

Enbart för att jag ska iväg och träffa kompisar hela helgen, annars skulle jag inte ätit något ikväll såklart.


Mina steg hittills (stavning?) förresten är 5851, orkar inte räkna ihop allt just nu. Men eftersom jag ska iväg och springa med lite kompisar ikväll kommer det bli mera!

(Därav behövs lite, lite energi.)

Av H - 5 juni 2009 06:27

Skönt det känns, även om veckan gått relativt fort ändå.

Idag var jag sjukt trött, och jag ska jobba två pass idag.

Tungt det känns.


I helgen blir det både en oundvikig grillning och en finmiddag, igen.

Varför måste jag jämt råka ut för sånt när jag har varit relativt duktig hela veckan?

Mat kan jag klara mig utan, nästan hur länge som helst tror jag.

Men att äta något litet och börja på det, då kan jag äta hur mycket som helst till slut.

Tips på vad jag kan ta med själv och grilla?

Ovido - Quiz & Flashcards