mhb

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av H - 11 juni 2009 19:06

Jaha, från att varit tre stycken på mysförfest är det nu tydligen drygt sju till som kommer.

Jag är inte alls taggad på att dricka idag, är jättetrött.

Någon sov inte så mycket inatt, höhö.


Dagens morgonvikt var 56.1 kg.

Och dagens mat är:

Frukost: -

Lunch: Olika sallader, en halv kycklingfilé och lite ris.

Middag: Två Crisp´n light, en med leverpastej och gurka, och en med chilikeso. Det är förövrigt något jag köpte idag, 90 kcal per 100 g.

Och en är på 250 gram. Det blir inte så många kalorier när jag inte tar så mycket, men samtidigt sätter chilin igång förbränningen, för det var riktigt starkt vill jag lova!


Just ja, köpte ett par nya jeans idag, alla andra har blivit för stora!

Och det roligaste, jag kunde köpa två storlekar mindre än sist jag köpte jeans!



Av H - 11 juni 2009 09:55

Just ja, det var idag det ja.

Men idag kan jag skylla på att jag är bakis så jag slipper ta så mycket mat.

Efter det tar en massa kompisar studenten, gud vad roligt!

Och imorgon är det min tur, yeah!

Av H - 11 juni 2009 09:40

Hej. Hur lång du är?

Lycka till med att gå ner i vikt! Jag tror säkert du kommer lyckas bli smal, vilket du säkert redan är, runt 56 kg är verkligen inte mycket! Men jag förstår att du vill bli smalare, det vill jag också! Kram och lycka till. /Felle


Hejsan!

Jag är runt 160 någonting. Har inte mätt mig sen man gjorde det i nian.

Men som du ser så är 56 då ganska normalt, och jag har former.

Men det vill jag inte ha, inte så stora som nu iallafall.

Men former vill jag ha, så jag kommer ändå inte sluta som ett skelett.

Jag hoppas det går bra för dig med, vilket jag är övertygad om!

Vore kul att läsa om du har någon blogg!

Kram!


Och nu till allt annat.

Jag var ju som sagt ut igår. Man kan väl säga att det inte riktigt slutade som det skulle med tanke på att en av stans snyggaste killar följde med mig hem, hehe.

Men en sak hatar jag, hur många killar finns det som är hur snygg som helst, snäll, rolig OCH bra i sängen?

Just det, ingen.

Jag väntar då fortfarande!

Ovido - Quiz & Flashcards