mhb

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av H - 2 juli 2009 23:15

.. någon mer promenad eftersom jag tydligen inte får röva bort henne från hemmet när som helst. Typiskt, hehe.

Men funderar på en promenad innan jobbet imorgon, kan bli så.

Vet inte men det märks, yey.

Godnatt, dröm sött allihopa för nu tänker jag sova!

Av H - 2 juli 2009 18:17

Ibland skriver jag såna saker som gör att om någon av mina kompisar skulle läsa skulle de förstå på en gång att det var jag, men det struntar jag i nu för nu är jag så jäkla irriterad.

Min så kallade kompis har sålt en massa biljetter till mig, som jag sålt vidare till mina kompisar, och så är de falska!

Hur fan kan man göra så som kompis?

Blir så sjukt irriterad. Så nu är alla irriterad på mig istället eftersom de kunde köpt lite dyrare av en annan, men ändå billigare än vad de kommer få betala nu.

Kul liv det känns som jag har nu.


Den enda bra saken är att jag har träffat min kompis som sitter på behandlingshem nu. För första gången i mitt liv har vi idag pratat när hon är helt ren.

Och jag är så jäkla glad för hennes skull, hon är värd så sjukt mycket mer än hon haft hittills.

Hon är hur snygg som helst, hur smart som helst och har hela livet framför sig. Jag önskar inget hellre än att det kommer gå bra för henne i livet.


Hon är dessutom tokbra för hon vet att jag vill bli smalare så idag köpte hon naturdiet åt mig bara för jag tyckte det var så pinsamt, haha.

Sen gick vi en långpromenad, så hittills har jag över 14000 steg, plus att jag egentligen har minst 2000 till från jobbet, men då fungerade den inte igen. Typiskt eftersom jag sprang en massa extra. 2000 är bara de steg jag vet exakt sen förr på den sträckan. Plus det gick jag en massa extra men det räknar jag inte eftersom det inte finns på stegräknaren.

Iallafall ska vi gå en gång till om en timme typ, och sen ska vi börja gå varje dag om hon får komma ut varje dag framöver för personalen.

Sen ska vi sluta helt med godis och bara äta morötter och nyttiga saker på helgerna. Det känns så sjukt bra att ha någon som förstår en.

Därför skulle det vara kul med någon här i närheten med.


Superlångt inlägg och jag har fått ur mig mina känslor för nuet. 

Tack för att ni lyssnade, hehe! 

Av H - 2 juli 2009 13:37

Det är att jag inte har några sandaler, det är slut i precis hela jäkla stan, utom två modeller, men de två har mina bästa kompisar och jag vill inte ha likadana. Detta gör att jag måste gå i tofflor eller riktiga skor, båda får man skavsår av utan strumpor när det är så här sjukt varmt ute.


Sen hatar jag att jag inte kan ha ett par shorts, jag klarar verkligen inte av det. Mina lår ser enorma ut. De enda shorts jag kan ha är mina träningsshorts. Och hur snyggt är det på en skala ett till tio?

Typ nollboll.


Men iallafall, jag har kommit på att det inte är så svårt längre att fasta på jobbet eftersom jag får vara själv mer och mer.

Så idag har jag ätit en halv liten sån här orange melon, vet inte vad de heter.

Och nu blir det promenad!


Ska gå och köpa naturdiet tror jag. Det borde vara lättare att följa typ abc-dieten då, när varje påse innehåller 100 kcal eller något sånt. Tummen upp! 


Av H - 2 juli 2009 06:31

Det skulle man kunna kalla allt från söndag.

Därför jag inte orkat skriva.

Inte kul att skriva när jag först satte i mig en massa godis, sen spydde.

En massa kakor, sen spydde.

En massa glass, sen spydde.

Ja, ni förstår. Nu skrev jag ju det iallafall, men aja.


Men idag, just idag, känns det som att jag är på g igen!

Igår köpte jag ett par chinos som jag velat ha jättelänge, men i en storlek för liten!

Jag kan alltså ha dem, men chinos ska sitta "pösigare", inte lika tajt som de gör på mig nu.

Och eftersom jag letat dem perfekta aslänge, så kommer jag garanterat bli mer peppad nu!

Dessutom köpte jag två nästan genomskinliga, lite "pösiga" (mitt ord för dagen?) linne. De ska jag kunna ha till jeans, men än så länge syns valkarna igenom, så peppa peppa!

Idag börjar jag med stegen, jag har inte ens gått särskilt mycket de här dagarna. Fettovarning typ.

Ovido - Quiz & Flashcards