mhb

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av H - 26 juli 2009 19:59

Som blir på skiiitdåligt humör just när jag vaknat?

Inte på morgonen, utan när jag sovit på dagen.

Nu blev jag det, bara för att det inte går att svara på kommentarer.

Hela tiden står det fel blablabla.

Så, om någon av er inte fått svar så skicka, för det kan ha blivit något fel.

Daaamp.


Förresten, jag dreglar när jag sover. Hehe.

Av H - 26 juli 2009 17:33

.. tänker ni på något som har med mat, kalorier eller kroppen att göra?


Jag har kommit på mig själv med att det är typ 34953095 gånger om dagen.


Av H - 26 juli 2009 16:38

Imorgon, (börjar bli en klyscha) då jäklar!

Jag tänker inte sätta hur höga krav som helst, blir bara besviken när jag inte klarar dem.

Istället tänker jag sätta gå minst 15000 steg sex dagar i veckan, och friskis 2 ggr i veckan.

Det är då inte för mycket begärt.

Har handlat en massa mat, nyttig sådan, idag.

Så det blir ingen fasta, annars är jag peppad på det.

Men, jag SKA ha en före- och efterbild. Så är det bara.

Peppa nu tjejer, vi kan klara det!

Även om det blir om en månad eller till det nya året, vad vore bättre än att inviga det nya året med en slimmad, svart, kort klänning i våra nya, snygga, smala kroppar förresten?

Just det, INGET!



Av H - 26 juli 2009 15:46

Japp, tillbaks i lägenheten.

Har just varit ute på en promenad med mammsen dessutom.


Helgen har varit bra, förutom i godisväg.

Igår hade jag sån ångest att jag var nära att börja grina i soffan med familjen. Anledningen till detta var en bild på mitt exs tjej i bikini.

Och det var då jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv, vad gäller mat och träning på riktigt.

Så, jag gick upp och tog en bild på mig först.

Jag säger bara herregud.

Min före-efterbild (ja, jag ska ha en efter någon gång) kommer ju förmodligen bli rejält använd med rubriken "kan hon, kan jag!"

Ni ska nog få se, har inte riktigt bestämt mig än.

Jag tycker det är så sjukt pinsamt.


Tänker nog göra en blogg på blogg.se istället, vet inte om jag ska ha samma adress bara. Det är så många fler jag känner som skulle kunna koppla namnet med mig när jag ibland skriver personliga saker, så jag byter nog förmodligen. Självklart skriver jag här vad det blir när jag är klar. :)

Ovido - Quiz & Flashcards