mhb

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av H - 17 juli 2009 05:52

.. mitt internet måste haft damp.
Jag hade väl lagt upp något inlägg tre gånger tror jag.

Kommer ihåg att det jävlades och inte fungerade, men måste alla tre komma sen då? Haha, störande. Det var inte med min mening iallafall så ni vet!


Idag blir det springa en sväng hos mamma och pappa tror jag, och imorgon blir det förmodligen cykla.

Och idag börjar jag om på abc, hårt.

Om jag säger att det bara är ungefär så kommer jag äta mycket mer än jag ska.

Bättre att ha något att följa.


Efter jobbet blir det ikea med farmor, så förmodligen äter vi där.

Sen middag hos familjen, ska väl inte vara så svårt att klara.

Säkert lättare sagt än gjort hemma men.

Kanske uppdaterar imorgon, annars på söndag.


Ha en bra helg, och stay strong, det tänker iallafall jag i helgen!

Ovido - Quiz & Flashcards