mhb

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av H - 3 juli 2009 10:55

Jag har alltid tyckt att det är lite halväckligt på något vis med second hand.

Jättedumt, allt är ju såklart tvättat, rent och helt. Men ändå.

Idag trotsade jag mina tankar om det och gick in på Myrorna.

Och herregud, det fanns hur sjukt mycket som helst där!

Jag hittade ett brunt skärp att ha i midjan, ett par svarta ballerinaskor fast med snören, typ Jesussandaler. Och ett par Ray-Ban solisar, såklart fejk men modellen ni vet.

FÖR 95 KRONOR! Helt sjukt bra!


Fick dessutom sluta för ungefär en timme sen idag, grymt skönt.

Nu blir det lite städning och sen promenad!

Av H - 3 juli 2009 06:26

Det kommer iallafall att bli promenad så det räcker idag.

Först jobbet, sen promenad och sen jobba på "festival" i helgen igen.

Har inte så mycket vettigt att skriva.

Det syns att jag gått upp under mina mindre bra dagar nu i början på veckan.

Känns inte såå kul men det var en väckarklocka.

Lösgodis är det jag är svagast för, tyvärr.

Bara för det just nu så tänker jag införa godisförbud!

Det betyder att detta är dag 2 utan godis!

Och 29 dagar kvar till mitt första delmål.

Man borde kunna gå ner runt säg 5 kilo på det.

Eller vadå borde, jag SKA. Punkt slut.


Ovido - Quiz & Flashcards