mhb

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av H - 22 juli 2009 22:38

i hopp om att morgondagen blir en bättre dag.


Har jätteont i halsen, och får skylla mig själv.

Av H - 22 juli 2009 19:47

Slängde de sista, och smeten hällde jag vatten i.

Heja!

Av H - 22 juli 2009 19:40

Tre bullar och en liten kaksmet som jag inte gjort på 1700 år?!

Ja, tack och hej sa det bara.

Men en positiv sak med det var att när jag spytt klart ställde jag mig i duschen och funderade lite på varför jag egentligen gör det här.


Fick se kort på mitt exs nya tjej, som jag veeerkligen hatar, och som han inte heller gillar egentligen.

Och vet ni vad?

Hon hade jeansshorts och linne det äcklet!

Jag blev så sjukt arg och avundsjuk!

Hon var tjock som jag för bara några månader sen, vafan liksom.


JAG vill vara snyggast bland alla mina kompisar.

JAG vill passa bäst i alla kläder.

JAG vill vara den som får alla killar.

JAG vill vara den som får alla blickar på stan.

JAG vill kunna springa runt i bikini/underkläder när som helst.

JAG VILL VARA SMALAST OCH SNYGGAST.


Jag ska lyckas.


Humörsvängningar.se@jagidag.

Av H - 22 juli 2009 18:36

"Why try to fit in when I was born to fit out?"

BMI

Av H - 22 juli 2009 18:26

Enligt vågen hemma sist, dvs 58 kilo, och om jag räknar att jag är 1.60, fast jag kanske är lite längre. Då ligger mitt bmi på 22.7 nu.

Om jag går ner till 46 kg, (har sagt att mitt mål är 47 kg) då ligger det på prick 18. Det låter nice.

Bättre än 18.x som det blir av 47 kilo.


Den dagen jag väger det ska jag lägga ut bilder på mig, så får varenda jävel se att jag lyckats.


Typ om fem år alltså.

Av H - 22 juli 2009 18:14

eller inte, varning för äckligt innehåll.

Men jag har säkert fått någon jäkla könssjukdom av den där snygga grabben efter krogen för någon vecka sen, yes.


Hets, mens och könssjukdomar samma vecka, kan det bli bättre, eeeh?

Av H - 22 juli 2009 18:06

Istället för att gå på bio och äta godis tänkte jag att jag kan äta hemma istället.

Mm, två riskakor och yoghurt med müsli.

Överskred 400 kcal, och allt kom upp igen.

Med maten jag åt till middag.

Fan, vad jag är dålig.

Jag önskar er all lycka med att bli smala, ni har viljan och motivation.

Jag har ingenting idag och kommer förbli fet och äcklig.


Dessutom har ingen av mina två bästa tjejkompisar hört av sig, och jag är envis och tänker inte bara för att se om någon av dem gör det.

De hade lagt upp en bild att de skulle sakna varandra under semestern nu, inget om mig.

Ibland undrar jag hur bra man känner sina kompisar, hur bra kompisar man är.


Idag är ingen bra dag ifall ni missade det.


Av H - 22 juli 2009 16:22

SKA INTE KÖPA GODIS IDAG

Ovido - Quiz & Flashcards