mhb

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av H - 24 juli 2009 15:18

Jag funderar på att lägga upp ett kort på mig, för att se före och efter som alla andra.

Skämmas lite över hur jag kunde tillåta mig att bli såhär stor.


Vad tror ni om det, vill ni se lite reverse thinspo?

Av H - 24 juli 2009 15:09

Så sjukt peppad, hade det inte varit för att min bror kommer snart skulle jag ut och springa en sväng.

Att unna sig det man är sugen på fungerar iallafall för mig, för nu är jag inte sugen på något längre! Bara oerhört peppad!


Igår var jag förresten med om en konstig sak, något jag själv inte ens tänkte på.

En på jobbet säger; är du poppis du eller?

Jag ser väl frågande ut, och han säger:

Tre bilar tutade när de for förbi då du jobbade mot vägen, en man sa; tjena snygging! när du kom, och en kille sa att ditt ansikte kan då minsann inte glömma!

Jag funderade ett tag, och kom fram till att jag inte ens lagt märke till dessa saker.

Jag tar inte åt mig sånt där, jag märker det ju inte ens liksom.

Den enda kommentaren jag lägger märke till är: vad smal du blivit, och liknande.


När jag ändå stod och funderade på det där, så kom jag fram till att i högstadiet sa min dåvarande bästis att jag hade världens perfektaste kropp. Med lagoma kurvor.

Jag var ungefär lika lång som nu, men vägde 46 kilo.

Vilket jag satte som målvikt pga bmi.

Nu är jag ännu mera peppad, då jag kom ihåg det där.


Vilken otacksam människa jag är. 


Av H - 24 juli 2009 06:41

Tänker köpa en ny våg så jag kan börja med morgonvikten igen.

Nu blir det en nystart med samma mat som i början, och en ny våg.

Det peppade mig att inte låta er se högre siffror!


Självklart triggar jag ingen annan till detta, det är från mig själv jag utgår.

Av H - 24 juli 2009 06:39

Bra start på morgonen, bara därför börjar jag sju som vanlig tid idag.

Har ändå löneökning idag, yey!


Ikväll blir det bio med bror förmodligen,

imorgon en mamma-dotterdag,

kvällen en pappa-dotterdag.

Känns som om jag ska ta tillvara på tiden innan jag flyttar.


Ovido - Quiz & Flashcards