mhb

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av H - 4 juli 2009 11:09

Gjorde en för morgonvikter nu.

Vet inte om jag orkar flytta alla innan men hädanefter kommer jag lägga dem här iallafall så det blir lite lättare för er att följa dem.

Idag var den 57.2, på min våg.

Jag hade räknat med minst 59, men tydligen inte.

Den tog jag efter jag just varit ute och sprungit, hör och häpna!

Första gången på hur länge som helst!

Jag sprang den första vändan på 1.5 kilometer ungefär, och sen gick jag tillbaka hela vägen. Bättre att börja lugnt.

Det viktigaste var idag att jag ens sprang istället för gick hela, som jag annars brukar.

Har dock inte druckit något idag, och vikten tog jag efter springturen.

Men damn, vad man känner i hela låren att musklerna spänns när man springer. Det känns verkligen som att man kommer ha världens snyggaste benmuskler efteråt.

Och snart, snart, ska jag ha det också!

Blev grymt inspirerad av "Mygoalisthin", där snackar vi smala och fina lår!

Och kan du, så kan förhoppningsvis jag med!  

Av H - 4 juli 2009 09:48

Jag tycker att jag blivit riktigt fet sen jag slutade skriva morgonvikten.

Jag tror att jag blir mer peppad om jag skriver morgonvikten varje dag istället, för vem vill skämmas över att gå upp för varje dag?

Så, jag tänker börja skriva det igen. Även fast min våg är cp, men den visar ju ändå också mindre, då gör förmodligen och förhoppningsvis den hemma det med.


Jag fattar inte en sak heller.

Jag kunde ha mina gamla svarta tajta jeans i 36 igår, det har jag inte kunnat på länge. Men jag ser fetare ut nu än för några veckor sen?

Den här veckan blir det friskis, eller ja, redan imorgon, och bara naturdiet och sallad.

Det är för fan inte ens en månad kvar tills jag ska åka.

Vill jag se fet ut eller vad är det frågan om?

Av H - 4 juli 2009 03:24

Kom precis hem.

Jag är en så hemsk människa, jag orkar inte ta hem en killkompis, fastän han inte har någonstans att sova. Så himla taskigt.

Men jag vet vilket prat det blir bland alla sen, och det orkar jag inte.


Dagens mat måste jag skriva för att skämmas lite.

Frukost: Halv naturdiet.

Lunch: Andra halvan av den.

Middag: Liten bit kycklingpaj och en banan.

Övrigt: Choklad, kakorm jordgubbar och en subwaymacka med köttbullar.

Dock kom hälften av chokladen och kakorna upp igen.


Jag är fet, och kommer förmodligen alltid vara det.

Dagen som började så bra. Jag hatar när jag måste vara bland folk, det är då det blir sådär. Hemskt, men ens kompisar passar verkligen inte när man vill slippa maten.


Har iallafall gått över 21000 steg idag. Alltid något. 

Ovido - Quiz & Flashcards