mhb

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av H - 16 juli 2009 22:31

Vilka människor det finns!

Programmet på trean nu om några grannar som bråkar, vad har de för fel, haha?


Ska börja jobba runt 12 timmar om dagen från och med nästa vecka förresten. Ska tjäna så mycket pengar som möjligt tills jag flyttar.

Dessutom sitter jag då sitta hemma och äta istället.


Nu blir det sova, börjar halv sex, sex imorgon!

Av H - 16 juli 2009 20:28

På mig själv.

Jag har haft tre dåliga dagar nu.

Idag har först en lunch på 100 åkt ner, vilket är godkänt.

Sen blev vi bjudna på fika av jobbet, en kaka och en giffel eller vad de heter där då.

Och sen två GI-mackor med salami, och en tallrik yoghurt med müsli.

Sedan en dajm och lite godis. Det spydde jag dock upp.

Varför ska jag hålla på såhär?

När jag väl kommit igång med träningen ska jag då kompensera det med att äta 30 gånger mer än annars då eller?

Har jag tänkt att det ska ge resultat då eller?

Nej, självklart inte.

Därför börjar jag som jag redan sagt, med abc imorgon igen.

Då kan jag hålla kontroll över vad jag äter.

Samtidigt som jag kan träna bort allt då, för att bränna 500 kcal om dagen är inga problem när jag väl kommit igång med träningen nu.

Jag har för fasen ett delmål den 3/8, då SKA jag väga 55 kilo.

Jag ska dessutom mäta mig igen.

Jag ska se resultat!

Av H - 16 juli 2009 20:10

Det blev cykel idag med.

Enligt stegraknare.se är det 9100 steg och 363 kcal. (stod mer på cykeln)

14800 ligger mina steg på idag isånafall.

Jag kan nog springa omkring och städa lite de sista 200 stegen, så klarar jag både "utmaningen" och 15000 steg idag med!

Av H - 16 juli 2009 20:10

Det blev cykel idag med.

Enligt stegraknare.se är det 9100 steg och 363 kcal. (stod mer på cykeln)

14800 ligger mina steg på idag isånafall.

Jag kan nog springa omkring och städa lite de sista 200 stegen, så klarar jag både "utmaningen" och 15000 steg idag med!

Av H - 16 juli 2009 20:10

Det blev cykel idag med.

Enligt stegraknare.se är det 9100 steg och 363 kcal. (stod mer på cykeln)

14800 ligger mina steg på idag isånafall.

Jag kan nog springa omkring och städa lite de sista 200 stegen, så klarar jag både "utmaningen" och 15000 steg idag med!

Av H - 16 juli 2009 19:07

Om lite mindre än en timme, cykling fram tills dess!


Tänk den som hade en träningscykel hemma, vad lätt det skulle vara.

Av H - 16 juli 2009 18:06

Jag måste börja om på abc-dieten. Kommer dö fet annars.

Hårdstart blir det från och med imorgon.

Bra med 500 kcal fredag och lördag hemma.

Och det betyder att födelsedagen med 50 kcal kommer att ha förskjutits till ett förhoppningsvis bättre kalorital, som gör det möjligt att lyckas.

Med abc-dieten och träningsutmaningen kan det fan inte bli bättre än att jag går ner till mitt mål!  


För övrigt hittade jag ingen mobil jag ville ha riktigt.


Av H - 16 juli 2009 14:43

Fick sluta tidigare för att det började tokregna.

Hoppas jag inte ska jobba i eftermiddag, orkar inte.

Funderar istället på att åka och köpa en ny mobil.

Den jag har nu går det inte att prata i typ.

Men det känns som en så onödig utgift att köpa en mobil tycker jag, jag bryr mig egentligen inte ju.

Men alla andra klagar så jag är väl så illa tvungen.


Tror jag ska sova en stund nu, blev inte mycket sova igår.

Drömde värsta mardrömmen om att jag hade en liten orm i kudden, (hatar ormar) så jag hade krupit ner till fotänden och kurat ihop mig där när jag vaknade.

Skumt sånt där, hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards