mhb

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av H - 15 juli 2009 22:36

Jag har samma energi imorgon som idag.
För imorgon kommer jag jobba minst 12 timmar, och efter det måste jag hinna med att träna. Vill inte faila på tävlingen. Aldrig.

Men det kan bli hårt att hinna.

Bara att hoppas på överenergi, som idag.


Jag tänkte på en sak medans jag cyklade.

Vad tänker ni på när ni tränar?

För mig är det bilden av mig i jeansshorts och ett vitt, tajt linne med snygga höftben som sitter på hjärnan.

En vacker dag ska den bilden bli min spegelbild!

Av H - 15 juli 2009 22:05

Fortsätta på abc-dieten från dag 11 där jag är imorgon, eller börja om?

Av H - 15 juli 2009 21:26

Tre riskakor

En fralla och en kopp oboy

Två GI-rutor, (fullkornsbröd) en med salami och en med leverpastej.

Nästan en hel tortillarulle

Några snickers och naturgodis (spydde)

Ett kycklingben och sallad

En kebebrulle

Ett äpple



Detta har jag avverkat på två dagar nu.

Jag måste ha saker planerade, annars blir det såhär.

Men jag lärde mig en sak. Jag gav upp och lät mig äta utan att spy, (iallafall innan godiset) men jag kom fram till att det inte var värt det.

Jag ville egentligen inte ha, var bara sugen på allt möjligt.


Hur som helst så har jag liksom halvt kommit över det där idag.

(Allt skedde från igårkväll nästan, efter att jag bestämt mig för att sluta med abc-dieten.)

Och idag har jag jobbat 11 timmar, och nu cyklade jag 2 mil, dvs 450 kcal.

Vilket betyder att jag i stort sett bränt bort allt jag ätit idag.


Och jag bara älskar utmaningen med träning, bra idé där!

Tänker inte ge upp, jag ska ha ett jäkla kryss i varje parantes!


Funderar även på om jag ska fortsätta på abc-dieten från imorgon, bara för att ha något att följa, slipper det bli som ovan.





Av H - 15 juli 2009 20:04

Hade förmodligen kunnat fasta idag, istället har hur MYCKET mat som helst åkt ner de senaste 20 timmarna.

Fetttotttoto.

Iallafall, jobbat 11 timmar nu, ska springa väg på gymmet och cykla lite.

Uppdaterar när jag kommer tillbaka om dagen.


Av H - 15 juli 2009 20:04

Hade förmodligen kunnat fasta idag, istället har hur MYCKET mat som helst åkt ner de senaste 20 timmarna.

Fetttotttoto.

Iallafall, jobbat 11 timmar nu, ska springa väg på gymmet och cykla lite.

Uppdaterar när jag kommer tillbaka om dagen.


Av H - 15 juli 2009 06:26

Om jag vaknar fem imorgonbitti också ska jag fan tvinga mig ut på promenad.

Ska snart iväg på jobbet, det här kommer bli en lång dag.

Gruvar mig redan.

Blir nog springa idag med, om jag inte hinner till spinningpasset.

Aja, uppdaterar ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards