mhb

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av H - 14 juli 2009 22:43

Utsidan ger insidan en chans.

Av H - 14 juli 2009 22:05

Har tagit upp det med stegen idag igen.

Runt 15600 idag.

Imorgon funderar jag på att testa spinning.

Kommer förmodligen dö.

Eller just ja, kortminne.se.

Jag jobbar ju.

Hoppas vi har hunnit klart tills då.

Åh, störande.

Av H - 14 juli 2009 20:34

Jag känner mig på dåligt humör och är lättirriterad hela tiden.

Kan inte koncentera mig på jobbet, och det går varken lika bra eller fort att måla längre. Mitt humör struntar jag nästan i, för jag träffar knappt någon om dagarna då mina vänner är borta allihopa.

Men jobbet, det är viktiga saker.

Jag gillar inte alls mitt jobb, men det är tack vare det som jag kom in på Måleridesign till hösten, något jag verkligen vill gå.

Lite egoisktiskt sagt så är jag den bästa lärlingen i staden här.

Och det ryktet vill jag behålla, inte kasta bort pga en diet.

Jag funderar dock på att följa någon vecka då och då av abc-dieten ändå.

De veckor jag har semester kanske jag kan börja igen.

Hur som helst har jag ju gått ner 8 kilo på en och en halv månad drygt, utan diet och särskilt mycket träning.

Så jag borde klara 8 kilo till, på en och en halv månad till, MED träning.


Jag känner också att jag inte skulle ha klarat alla 50 dagar, då jag har min familj. Det går bara inte att äta 50 och 100 kcal när någon fyller år hemma.

Det är bara ett av hindren.


Så, officiellt avbryter jag den nog nu. Klarar jag att fasta imorgon så kanske jag fortsätter, annars inte.


Förresten var jag ute och sprang förr som jag skrev, höll på att spy.

BRAKONDITIONNOT.SE@MHB 

Men jag gjorde det iallafall, och det kommer bli mer träning i 9 dagar till framöver!

Det var också en av sakerna, jag skulle ha fastat tre av dem dagarna, då skulle jag verkligen inte klara av att jobba och träna.

Men som sagt, vi får se imorgon.


Förlåt för långt inlägg!


Av H - 14 juli 2009 16:29

Jag tror att det var det fina vädret som fattades i mitt liv förra veckan, för idag skiner både solen och jag igen!


ThePerfectionista la upp en utmaning om att träna minst 10 gånger på 10 dagar, promenader räknas inte.

Och ja, jag antog den.

För det då har jag en anledning till att börja sprina en massa.

Dock vet jag inte hur jag ska hinna med det imorgon, då jag ska jobba från sju på morgonen till runt nio på kvällen. Jag kommer nog att vara gaanska trött. Men det är morgondagens problem.

Ja, just det ja. Hela morgondagen är ett enda stort problem kom jag på nu.

Imorgon är det fasta som står på schemat, och det kommer INTE gå. Jag ska jobba med en kille hela dagen. Och han blir nog lite fundersam om jag inte äter på 14 timmar när vi jobbar. Då är frågan om jag ska avbryta abc-dieten eller hur jag ska göra, vad tycker ni?


Nu ska jag ut och springa, det får bli dag 1:s träningsform för jag kommer inte hinna på Friskispasset ikväll då mamma snart kommer.


Hörs senare, stay strong! :)

Ovido - Quiz & Flashcards