mhb

Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Hatar Mia.

Av H - 22 juli 2009 19:40

Tre bullar och en liten kaksmet som jag inte gjort på 1700 år?!

Ja, tack och hej sa det bara.

Men en positiv sak med det var att när jag spytt klart ställde jag mig i duschen och funderade lite på varför jag egentligen gör det här.


Fick se kort på mitt exs nya tjej, som jag veeerkligen hatar, och som han inte heller gillar egentligen.

Och vet ni vad?

Hon hade jeansshorts och linne det äcklet!

Jag blev så sjukt arg och avundsjuk!

Hon var tjock som jag för bara några månader sen, vafan liksom.


JAG vill vara snyggast bland alla mina kompisar.

JAG vill passa bäst i alla kläder.

JAG vill vara den som får alla killar.

JAG vill vara den som får alla blickar på stan.

JAG vill kunna springa runt i bikini/underkläder när som helst.

JAG VILL VARA SMALAST OCH SNYGGAST.


Jag ska lyckas.


Humörsvängningar.se@jagidag.

 
 
Miss X

Miss X

23 juli 2009 00:58

Hemskt... Men jag känner verkigen samma sak!
kan man bara inte komma över det? Alla kan ju inte vara snyggast, -även om alla vill?

Men får jag inte mest uppmärksamhet/ser bäst ut, etc, så känner jag mig inte bra!!!

Det är jobbigt att erkänna och omoget, men så är det verkligen!

http://dontswallow.blogg.se

 
Yumi

Yumi

23 juli 2009 10:12

håller med på alla punkter, jag vill oxå!!

http://fakeidentity.blogg.se

 
Thea

Thea

23 juli 2009 13:36


Haha då är vitvå alltså;P

Men gudstackare! Jagharaldrighaft enkönssjukdom(Vad jag vet^^ testa mig i vårasoch dåhade jaginget>..

http://www.fallaned.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H - 7 augusti 2009 06:10

Tack vare finaste Ella som hjälpte mig med bloggdesign igår så byter jag idag blogg!   Den nya adressen är www.myskinnydreams.blogg.se   Vet inte om jag kommer ha kvar denna än, men några dagar iallafall.     ...

Av H - 6 augusti 2009 21:18

Jag har riktigt längtat hela dagen efter att få springa imorgon. Jag älskar att se att jag klarar mer och mer för varje dag. Har fortfarande inte riktigt fått till maten som jag vill ha det men.   Idag blev det, som vanligt numer, en bra start bar...

Av H - 6 augusti 2009 20:21

Stor idé att skriva frågan som rubrik, men någon som har ett bra svar ändå kanske? Innehåller det tokmycket kalorier? ...

Av H - 6 augusti 2009 18:40

Jag vill ha fler bloggar att läsa, så skriv gärna era adresser ifall ni läser min! ...

Av H - 6 augusti 2009 18:35

"Jag tror inte att folk med ätstörningar är sjuka. Jag tror inte att de är galna, de ställer bara högre krav på sig själva. De är perfektionister utan gränser, och på ett sätt måste man ju ändå beundra den styrkan de har."   Kopierat från "Tess" blog...

Ovido - Quiz & Flashcards