mhb

Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

Jag hoppas.

Av H - 28 juli 2009 06:26

Att den här dagen blir bra.

Känner mig redan aningen lättirriterad men.

Tänkte kolla igenom min blogg sen, se vad jag åt i början och så.

Det var ju då jag gick ner som mest.

Åker bort på torsdag med, kommer bli en helg med mycket mat, onyttigt, sprit och en jäkla massa fest.

Borde vara glad? Antar det.

Känns bara lite jobbigt.

Men jag ska fasen klara promenaderna i vilket fall som helst.


Om det inte stör er börjar jag med morgonvikten från min våg igen.

Även fast den har någon form av skada.

Så, dagens morgonvikt var 56.2 kilo.

(Någon har gått upp under alla hetsdagar, eeeh)

 
 
Demonic

Demonic

28 juli 2009 07:59

Vill inte säga exakt vilken såhär öppet för då avslöjar jag vem jag är praktiskt taget med det är en lite allt möjligt affär. Jag älskar den, det gör min sambo och min familj också. Det är en kedja fast i ett annat land. Vi säljer typ porslin, glas, lite småmat (som jag är ansvarig för ironiskt nog) lite leksaker, BRA målarsaker som dukar, ramar, akryl- olje- och akvarellfärger, penslar och lite sånt. Allt möjligt helt enkelt..

Haha, det blev ett långt svar. :D
Om du skriver till mig på något forum kan jag säga vad affären heter också. ^^

Morgonvikten lät ju sådär beroende på hur lång du är men det skall vi ju hjälpas åt att ordna eller hur! ;)
Så kan vi ju ordna min hemska morgonvikt på 54,5. Uww..

Stay Strong!

http://skinnyfied.blogspot.com

 
Ella

Ella

28 juli 2009 14:02

Ja gör så! Jag åker bort imorgon så då kommer jag inte ha tillgång till internet förens på söndag. Men om du mailar idag så hinner jag kanske fixa lite innan jag åker! :)

http://thecontrolineed.blogg.se

 
Thea

Thea

28 juli 2009 19:41


Nice!^^Vad jobbar du som? Jag är eofs konstant trött... Tror det är för min depression dock.. Men fort inte kul>.

http://www.fallaned.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H - 7 augusti 2009 06:10

Tack vare finaste Ella som hjälpte mig med bloggdesign igår så byter jag idag blogg!   Den nya adressen är www.myskinnydreams.blogg.se   Vet inte om jag kommer ha kvar denna än, men några dagar iallafall.     ...

Av H - 6 augusti 2009 21:18

Jag har riktigt längtat hela dagen efter att få springa imorgon. Jag älskar att se att jag klarar mer och mer för varje dag. Har fortfarande inte riktigt fått till maten som jag vill ha det men.   Idag blev det, som vanligt numer, en bra start bar...

Av H - 6 augusti 2009 20:21

Stor idé att skriva frågan som rubrik, men någon som har ett bra svar ändå kanske? Innehåller det tokmycket kalorier? ...

Av H - 6 augusti 2009 18:40

Jag vill ha fler bloggar att läsa, så skriv gärna era adresser ifall ni läser min! ...

Av H - 6 augusti 2009 18:35

"Jag tror inte att folk med ätstörningar är sjuka. Jag tror inte att de är galna, de ställer bara högre krav på sig själva. De är perfektionister utan gränser, och på ett sätt måste man ju ändå beundra den styrkan de har."   Kopierat från "Tess" blog...

Ovido - Quiz & Flashcards