mhb

Alla inlägg under juni 2009

Av H - 2 juni 2009 19:09

..känt er helt tomma?

Som att man inte tänker på något alls och inte känner något, förutom att man är helt tom. Så känner jag nu.

Jag känner verkligen inget alls.

Hela dagen har allt bara jävlats och nu har jag slutat bry mig.

Bara nu när jag skrivit detta inlägg och skulle ångra en sak försvann allt, och detta när inlägget var klart. Sjukt jobbigt.

Jag har varit jättekonstig hela veckan.

Jag brukar aldrig känna av mensen heller, men den här veckan vill jag bara gråta och stanna kvar i sängen varenda dag.

Så tom, allt är så tomt.



Förresten har jag kommit på att jag har glömt att skriva både dagens vikt och dagens mat på länge. Vikten får vänta någon dag till eftersom jag har mens. Men dagens mat för igår och idag är:


Igår, frukost: -

        lunch: Två qournfileér, lite wokade grönsaker.

        middag: Thaimat. Lite ris, kyckling och grönsaker m. sås.

        övrigt: Extra drops.


Idag, frukost: -

         lunch: Ett kycklingben, lite wokade grönsaker.

        middag: Tre crisp´n light med leverpastej och gurka på.

        övrigt: Extra drops. 


Igår var värre än idag. Får se det som att enligt kaloriförbrukningstabellen på internet bör jag bränna ungefär 1620 kalorier per dag.

Säg ungefär 1500, och maten lär ju ha varit på minst, säg 800.

Då ligger jag ändå under med 700 kalorier?

Av H - 1 juni 2009 16:35

Idag började jag jobba. Gick faktiskt hyfsat, trodde det skulle bli värre.

Haha, jag gick rakt in i en balk idag! Fick en fin bula i pannan, hehe.

Idag är jag på bra humör, ska åka och jobba lite extra nu.

Behöver pengar, och passar på när de är bortresta så man får jobba ifred.

Idag när jag ändå orkar.


Fick förresten MVG på åtminstone en av uppsatserna jag satt med igår, glad tjej!



Av H - 1 juni 2009 00:08

Ja, jag skojar inte. Jag har pluggat tills nu, från det att jag klev upp imorse minus dryga två timmar.

Och som tur är, så är en av de två timmarna en snabb pw.

Mitt humör imorse var så illa att jag drog på mig ett par ballerinaskor (hur dåligt som helst), och hittade en liten gåväg bredvid vägen, fast i skogen där ingen bil på vägen ser när man går, där jag aldrig vågat gått förr.

Men i dagens typ 30 grader och min ilska över att jag kände mig så tjock, drog jag iväg. Och ju mer jag tänkte på allt, desto fortare gick jag.

Det slutade med att jag var halvt blöt av svett när jag kom hem, OCH  världens blåsa på foten av skorna. Jag kände den knappt när jag gick i mina tankar, men nu, auch!

Nu är mitt huvud så dött det kan bli ungefär, så godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards